Tilgjengelighetserklæring

Tilgjengelighetserklæring for Steinerskolen på Hedemarken

Oppdatert: Oktober 2023

Steinerskolen på Hedemarken er forpliktet til å sikre at tjenestene de tilbyr er tilgjengelige for personer med ulike funksjonsnedsettelser. Steinerskolen har investert betydelige ressurser for å gjøre sitt nettsted enklere å bruke og mer tilgjengelig for personer med funksjonsnedsettelser, med den sterke troen på at alle har rett til å leve med verdighet, likhet, komfort og uavhengighet.

Tilgjengelighet på Steinerskolen på Hedemarken

Steinerskolen på Hedemarken gjør tilgjengelig UserWay Website Accessibility Widget som er drevet av en dedikert tilgjengelighetsserver. Programvaren lar Steinerskolen på Hedemarken forbedre sitt samsvar med retningslinjene for tilgjengelighet på nett (WCAG 2.1).

Aktivering av tilgjengelighetsmenyen

Steinerskolen på Hedemarken sin tilgjengelighetsmeny kan aktiveres ved å trykke på tabulatortasten når siden lastes inn, eller ved å klikke på tilgjengelighetsmeny-ikonet som vises i hjørnet av siden. Etter å ha aktivert tilgjengelighetsmenyen, vennligst vent et øyeblikk for at hele menyen skal lastes inn.

Ansvarsfraskrivelse

Steinerskolen på Hedemarken fortsetter sitt arbeid med å stadig forbedre tilgjengeligheten til nettstedet og tjenestene de tilbyr, med troen på at det er vår felles moralske plikt å tillate sømlig, tilgjengelig og uhindret bruk også for personer med funksjonsnedsettelser.

I et kontinuerlig forsøk på å stadig forbedre og utbedre tilgjengelighetsproblemer, skanner vi jevnlig Steinerskolen på Hedemarken med UserWay’s Accessibility Scanner for å identifisere og fikse alle mulige tilgjengelighetsbarrierer på nettstedet vårt. Til tross for våre anstrengelser for å gjøre alle sider og innhold på Steinerskolen på Hedemarken fullt tilgjengelige, kan noe innhold ennå ikke ha blitt fullt tilpasset de strengeste tilgjengelighetsstandardene. Dette kan skyldes at vi ikke har funnet eller identifisert den mest passende teknologiske løsningen.

Vi er her for deg

Hvis du opplever vanskeligheter med noe innhold på Steinerskolen på Hedemarken eller trenger assistanse med noen del av nettstedet vårt, vennligst kontakt oss i vanlig åpningstid som angitt nedenfor, og vi vil være glade for å hjelpe deg.

Kontakt oss

Hvis du ønsker å rapportere et tilgjengelighetsproblem, har spørsmål eller trenger hjelp, vennligst kontakt oss.